2010. június 6., vasárnap








Gyorsan telnek a napok. Egy rövid élménybeszámoló az elmúlt pár hétről.:) Múlt hétvégén voltunk bowlingozni itt Drontenben. Nagyon élveztem, sőt egész jó voltam, az egyik srác nagyon profin játszik, de utána én értem el a legtöbb pontot. Biciklivel mentünk este a Campusról, nagyon vicces volt, együtt tekertünk, poénkodtunk. Csatolok majd pár képet.
Másnap ilyen búcsú szerűség volt Drontenben, oda mentünk be,én kipróbáltam egy-két nyerőgépet, és annyi pénzt nyertem, hogy kaptam egy édi vicces rózsaszín nyuszit, és egy smile kulcstartót.:) Este borozás, kellemes társaságban. Nagyon laza hétvége volt. De a java még csak hátra van. A mostani hétvéga volt csak igazán csúcsszuper. Kezdődött pénteken azzal, hogy elbicikliztünk egy kocsmába, ahonnan fél4kor tekertünk haza.:) Szombaton csajokkal elmentünk Lelystadba vásárolni, vettem egy szexi nyári ruhát.:) Majd várt ránk a strand, mert végre 25 fok volt és hétágra sütött a nap. Este pedig Kampenben megnéztük a Sex és New Yorkot. Nekem tetszett, jól szórakoztam, igaz nincs egy nagy története, de van sok apró nagyon jó poénja. Vasárnap is strandolással kezdődött, de egy sokkal jobb helyre mentünk, mint tegnap. Ezek a strandok szabad strandok, olyan mintha egy tavak lennének, de nem azok. Talán csatornák, lecsapolt tenger maradványok. Nem tudom, de nagyon jók. Homokos part mindenhol. A mai hely Elburg nevű városka mellett volt. Délig teljesen egyedül voltunk, sőt a víz sem volt annyira hideg. Megvolt az idei első fürdés.:)
Most pedig itthon pihizek, mert sajnos jött egy vihar, és éppen esni készül.:)
Holnap megint munka.
24 napig vagyok még Hollandiában, 10 munkanapom van még hátra.:)
Remélem minden hétvége ilyen izgin fog eltelni.:)

1 megjegyzés:

  1. Szia!

    Véletlenül akadtam a blogodra, szeptembertől én is Drontenbe készülök. Tudnál írni néhány hasznos infót a kijutással kapcsolatban?

    Előre is köszi, üdv.:
    Mária

    VálaszTörlés