2010. május 24., hétfő

Pünkösdi hétvége egy kiülős bulival kezdődött, ahova személyesen hívtunk meg mindenkit aki a Campuson maradt, de el is jött mindenki. A házam előtt volt három asztal meg székek, nagyon jó volt a hangulat. Sajnos kicsit hideg volt, de akkor is tök sok emberrel sikerült beszélgetni.

Szombat nyugisabban telt, délelőtt nézelődés a városban, délután valahogy csak eltelt.Este Vikiéknél sörözgetve. A vasárnap viszont nagyon jó volt. Délelőtt biciklivel bejártam Drontent, találtam egy cirkuszt, tevékkel meg elefántokkal, éppen a berlini cirkusz van itt nálunk. Már ideje volt jobban körülnézni Drontenben. Szép amúgy nagyon, rengeteg családi ház és zöld övezet. Családként jó lehet itt élni. Délután elmentünk strandolni Kampen mellé, homokos part, hideg víz. De sok sok napsütés. :) Máskor is megyünk, csak legyen jó az idő. Egy orosz testvér pár hívott el, én pedig szóltam Boginak. Este Petiékkel Németországba mentünk bulizni, hallottunk egy nagyon jó szórakozóhelyről. Ami tényleg nem volt rossz, sokat táncoltam, kicsit későn sikerült elindulni, így hazajönni is. Reggel fél 8ra értem haza. ÓÓÓ de már nagyon jól esett a tánc. Szeretem, annyira felszabadít és boldognak érzem magam közben.:D
Ma pihenés, pihenés, pihenés.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése